تفاوت گوهری  با بیرانوند فقط ۲۰ درصد است

شافعی :یحیی بدون بیرانوند هم پرسپولیس  را قهرمان کرد

پاکتا استاد اوسمار بوده ،با او می توان قهرمانی دیگری را تکرار کرد

ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9608
شافعی :یحیی بدون بیرانوند هم پرسپولیس  را قهرمان کرد

هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است با گزینه برزیلی می توان قهرمانی دیگری را کسب کرد .

محمود شافعی هافبک اسبق پرسپولیس از بیرانوند صحبت کرده و معتقد است او با سایر دروازه بان‌های پرسپولیس تفاوت زیادی  به لحاظ سطح فنی ندارد و در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس هم توصیه خاصی به مدیریت باشگاه دارد تا استاد اوسمار را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند .

 

*درباره فسخ دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که حاشیه های زیادی را به وجود آورد چه نقد فنی دارید ؟

 

جدایی بیرانوند اصلا مهم نیست .مگر بار قبل که به بلژیک رفت مشکلی برای پرسپولیس به وجود امد و دیدید که تیم بدون او با یحیی هم قهرمان شد.

 

*در حال حاضر باشگاه پرسپولیس هم مدعی شده که فسخ قرار داد بازیکن پرسپولیس درست و قانونی نبوده ؟

 

من فکر می کنم دروازه بانی که جدا شده حتما مستنداتی داشته که با توجه به آن  قرار دادش را فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شده است. با توجه به این مسائل حتما فکر فسخ قرارداد و کمیته انضباطی و سایر موارد را کرده که از تیم جدا شده و رفته است .

 

*صحبت هایی هم به صورت جسته و گریخته مبنی برپشیمانی بیرانوند از اقدامش به گوش می رسد !

 

حتما بیرانوند از اقدامش پشیمان می شود اما این دروازه بان باید بداند که خیلی از موفقیت خودش را مدیون پرسپولیس و هوادارانش است و با جدایی از پرسپولیس به دلایلی حتما ممکن است جایگاه ثابتش هم متزلزل شود .بیرانوند دروازه بان خوبی است اما حتما فراموش نکرده که چند گل بد در همین فصل دریافت کرد به همین دلیل با جدایی اش هم حتما دروازه بان‌هایی برای پرسپولیس پیدا می شوند که تیم را بیمه کنند. مثلا همین گوهری به نظرم دروازه بان خیلی خوبی است و به لحاظ فنی فقط 20 درصد با بیرانوند تفاوت دارد .از سوی دیگر امیر عابد زاده هم هست که می تواند برای پرسپولیس مثمر ثمر واقع شود ضمن اینکه ما دفاع بسیار منسجمی در پرسپولیس داریم که با وجود آنها به دروازه بان فشار زیادی وارد نمی شود و این موضوع غنیمتی بزرگ برای هر دروازه بانی محسوب می شود .

 

*در خصوص گولسیانی و جدایی احتمالی این بازیکن چه نظری دارید ؟

 

گولسیانی در پرسپولیس و تیم ملی گرجستان ثابت کرد که دفاعی بسیار با اخلاق و کار آمد به لحاظ فنی است بازیکنی که ارزش بالایی دارد و حتما باید در پرسپولیس حفظ شود. مدافعی که در یورو هم نشان داد نماینده شایسته ای برای باشگاه پرسپولیس است و سانیول مربی اش حتما می تواند روی او حتی در یورو هم حساب باز کند .

 

*در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ نخبگان فکر می کنید در چه پستهایی به بازیکن جدید نیاز دارد ؟

 

ستون تیم خیلی مهم است به همین دلیل از دفاع میانی و پلی میکر و مهاجم سه پستی هستند که پرسپولیس در آنها به تقویت نیاز دارد .

 

*در خصوص سرمربی جدید چه گزینه ای را برای پرسپولیس بهترین می دانید ؟

 

من فکر می کنم پاکتا مربی برزیلی که خود اوسمار هم گفته بود استادش بوده برای سرمربیگری پرسپولیس بهترین است .از این رو حتما می توان با استخدام این مربی برزیلی قهرمانی اوسمار را دوباره با هموطنش هم تکرار کرد


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران